Aktualności
Zapraszamy pracowników Wydziałów Pedagogicznego i Artystycznego oraz Humanistycznego do skorzystania z ostatnich oferowanych szkoleń w ramach projektu „NOWA ERA KSZTAŁCENIA”.
Termin realizacji szkoleń: listopad 2018r.- luty 2019r.
Formularz zgłoszeniowy można składać w pok. 1 (Wydział Pedagogiczny i Artystyczny, Dziekanat, mgr Marta Mistrzyk) oraz w pok. 33 (Wydział Humanistyczny, mgr Agata Michalska).
Coaching i mentoring w pracy pedagoga 2gr/10 os * 24h: nabycie kompetencji. w zakresie budowania procesu nauczania i wychowania z wykorzystaniem umiejętności coachingowych narzędzia i techniki pracy coachingu.; najnowsza wiedza z zakresie rozwoju i zmian dotyczących młodzieży; indywidualizacji procesu nauczania.
Inspiruj, porywaj, fascynuj 2gr/6 os.*30h, (6*4h +6h): Poszerzenie wiedzy nauczyciela akademickiego o informacje dotyczące przygotowania oraz prowadzenia inspirujących wykładów i ćwiczeń przygotowujących do profesjonalnych kontaktów ze studentem, mediami. Mowa ciała zapobieganie długotrwałemu stresowi. 4 moduły zasad prowadzenia inspirujących nieszablonowych zajęć: charyzma, innowacyjne metody dydaktyki, story telling, learning by doing. umiejętności odczytywania odczuć i potrzeb studenta, współpracy słuchaczy, autoprezentacja a oddziaływanie na słuchaczy. Zajęcia mają mieć charakter warsztatowy.
Tworzenie multimedialnych prezentacji, wykorzystanie technik 3D 1gr.*16h, gr. (2*8h): w tym posługiwanie się bazami danych i ich wykorzystaniem w procesie kształcenia. Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności tworzenia prezentacji z wykorzystaniem nowoczesnych elementów przekazu informacji. Prezentacja multimedialnych jest formą audiowiz. przekazu informacji, postacią wypowiedzi, której treść jest ilustrowana elementami multimediów. tj. rysunki, zdjęcia, dźwięki, animacje, filmy.
Academic Teaching Excellence 2gr/10 os*35h; nauka efektywnego planowania i prowadzenia zajęć w j. angielskim; opanowanie zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych w j. angielskim. Uczestnik szkolenia skorzysta z wyników najnowszych badań w dziedzinie nauczania w j. angielskim.